خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

  • ۰
  • ۰

خرید لوازم جانبی S9

کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 LED View

عرضه گوشی S9 با مشخصات فنی بسیار خوب و کاربردی همراه بوده که موفقیت دیگری در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند برای شرکت کره ای سامسونگ شمرده می‌شود. سامسونگ به همراه معرفی این پرچم دار امکان خرید لوازم جانبی S9 را در چندین مدل و طرح مختلف نیز برای خریداران این گوشی فراهم ساخت و خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 LED View را به دارندگان این گوشی پیشنهاد می‌کند که در نوع خود یکی از ابزارهای جانبی بسیار خوب برای این اسمارت‌فون محسوب می‌شود. طراحی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در طراحی و ساخت لوازم جانبی گوشی به شمار می‌رود؛ این کیف هوشمند محافظ سامسونگ اس 9، به دلیل طراحی خوش ساخت و بسیار زیبایی که دارد گزینه‌ای ایده‌آل برای گوشی Samsung Galaxy S9 محسوب می‌شود. کاور جلویی این کیف محافظ اس 9 به عنوان اصلی‌ترین ویژگی آن در نظر گرفته می‌شود، تجهیز این قسمت به سنسور هوشمند موجب شده تا امکاناتی از جمله بررسی تماس‌ها، پیام‌های دریافتی، دسترسی به سیستم پخش موزیک و همچنین امکان مشاهده ساعت از طریق لمس کاور هوشمند برای کاربر فراهم باشد. سامسونگ این کیف کلاسوری را با دقت بسیار بالایی طراحی کرده است تا فضای کافی برای دسترسی به درگاه‌ها و پورت‌های خروجی گوشی وجود داشته باشد. در نظر گرفتن فاصله بسیار کمی بین لنز دوربین و کاور موجب شده تا از برخورد مستقیم این قسمت با سطوح صاف ممانعت گردد. این کیف کلاسوری سامسونگ گلکسی اس 9 تمامی لبه‌ها و بدنه گوشی را بطور کامل پوشش داده و از آن در برابر ضربه و آسیب‌های احتمالی روزمره محافظت می‌کند. طبق روال همیشگی تولیدات سامسونگ، این کیف محافظ از لحاظ کیفیت مواد بکارگرفته شده و رعایت استانداردهای ساخت در درجه خوبی قرار دارد و سامسونگ با تعیین حدود مناسبی برای قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 LED View همواره سعی در جلب رضایت کاربران خود را داشته است.


کاور اصلی سامسونگ Alcantara برای گوشی موبایل Galaxy S9

علاوه بر طرح‌های متفاوتی از گارد محافظ گوشی که توسط برندهای گوناگون عرضه شده ،انواع مختلفی از لوازم جانبی اس 9 نیز توسط خود این کمپانی معرفی شده است. در بین کالاهای تولید شده از لوازم جانبی این شرکت، سری قاب‌های محافظ آلکانترا از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است، لذا کاربران می‌توانند با خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 علاوه بر محافظت همه جانبه از این پرچم‌دار جدید کره‌ای، به کاور محافظی بسیار زیبا با طراحی لوکس و خیره کننده دست بیابند. با توجه به اینکه وزن و ضخامت کم مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاور محافظ محسوب می‌شود از این رو سامسونگ همواره به دنبال بهینه کردن محصولات خود در این دو ویژگی بوده است. این کاور آلکانترا Samsung Galaxy S9 نیز طراحی بسیار ظریف و باریکی دارد که ظاهر و ماهیت اصلی این اسمارت‌فون زیبا را حفظ می‌کند. بدنه مات و لوکس این قاب محافظ در نگاه اول هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌نماید و نوعی حس استحکام و محافظی قدرتمند را به کاربر منتقل می‌کند. این کاور آلکانترا سامسونگ اس 9 علاوه بر سیستم محافظتی توانمندی که دارد، در برابر خراش، لکه و گرد و غبار نیز مقاوم است. کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 به گونه‌ا‌ی طراحی شده است که نصب کاور مانع از دسترسی به درگاه‌های گوشی نمی‌شود؛ پورت‌ها و خروجی‌های گوشی مثل لنز دوربین ، درگاه شارژر و هندزفری به صورت آزادانه در اختیار کاربر قرار دارند. سامسونگ همواره به دنبال پیشروی در عرصه گوشی‌های هوشمند است؛ قاب محافظ آلکانترا سامسونگ اس 9 نیز یکی از تلاش‌های قابل ستایش این کمپانی کره‌ای در زمینه لوازم جانبی گوشی به شمار می‌رود. همچنین تناسب قیمت خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 از دیگر دلایل محبوبیت بیش از پیش این کالا خواهد بود.


کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Clear View


تلاش برای بالا بردن هر چه بیشتر امنیت فیزیکی گوشی‌های هوشمند و ارائه تجهیزات جانبی خوش‌ساخت، اصلی‌ترین اهدافی هستند که این روزها شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی دنبال می‌کنند. سامسونگ نیز طی سال‌های اخیر به صورت اختصاصی طراحی و تولید لوازم جانبی برای گوشی‌های خود را بر عهده گرفته است و خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Clear View را به عنوان محافظی قدرتمند برای پرچم‌دار جدیدش پیشنهاد کرده است. بدون شک این محصول به دلیل اینکه کالای اصلی تولید شده توسط خود سامسونگ است از استاندار ساخت بالا و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار خواهد بود. نوع پوشش دهی این کیف هوشمند گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 بگونه‌ای است که تمامی قسمت‌های دستگاه مثل بدنه، نمایشگر و لبه‌های گوشی به جز لبه‌های بالاو پایین و محل قرارگیری درگاه‌های گوشی را تحت حفاظت خود قرار می‌‎دهد و از دستگاه در برابر ضربه، خراش، گرد و غبار و سایر آسیب‌هایی که همواره ممکن است موجب صدمه دیدن آن شود محافظت می‌نماید. لبه‌های گوشی به علت امکان دسترسی راحت به پورت‌ها و درگاه‌های گوشی و همچنین جلوگیری از ایجاد آسیب به بدنه گوشی به هنگام نصب کیف، حفاظت نمی‌شوند. سامسونگ با هوشمند سازی این کیف هوشمند Clear View سامسونگ گلکسی اس 9، امکان دسترسی به قابلیت‌های نرم‌افزاری را از طریق لمس درب جلویی کاور برای کاربران مهیا کرده است. این در حالی است که کابر می‌تواند ساعت و تاریخ را در صورت بسته بودن درب کیف مشاهد نماید و یا به تماس‎‌های دریافتی خود پاسخ داده و سیستم پخش موزیک و آلارم ساعت را کنترل نماید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این کیف هوشمند اصلی سامسونگ Galaxy S9، نحوه محافظت از لنز دوربین می‌باشد؛ با وجود اختلاف سطح اندکی که بین کاور و لنز دوربین در نظر گرفته شده، هنگام قرار دادن دستگاه بر روی سطوح صاف، دوربین به صورت مستقیم با این قسمت‌ها برخوردی نخواهد داشت. ویژگی دیگری که این کاور هوشمند دارد قابلیت تبدیل آن به استند می‌باشد؛ کاربر با خرید کیف هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 قادر خواهد بود با باز کردن کاور گوشی و قرار دادن آن بر روی محافظ پنل پشتی گوشی به تماشای فیلم، یا مطالعه با گوشی خود بپردازد. قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Clear View با توجه به ارزش محصول ارائه شده تعیین گردیده است.

  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • علی علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی