خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

  • ۰
  • ۰

قاب سیلیکونی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 8

گوشی نوت 8 یکی از زیباترین اسمارت فون های ارائه شده از جانب سامسونگ است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این گوشی موبایل از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است. از طرفی آسیب دیدن صفحه نمایش و بدنه این گوشی هزینه‌های سنگینی برای کاربران به دنبال خواهد داشت. از این رو خرید قاب سیلیکونی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 8 یکی از روش‌های محافظتی مناسب برای این گوشی پرچم‌دار محسوب می‌شود. این قاب محافظ سامسونگ گلکسی نوت 8 از سیلیکون تولید شده و به دلیل نرم و انعطاف‌پذیر بودن، قابلیت نصب و جداسازی آسانی دارد. از ویژگی‌های بسیار خوب این قاب سطح صاف و یک دست آن است، با این حساب کار با گوشی به دلیل خوش‌دست بودن کاور سیلیکونی، در ساعات‌ طولانی حس ناخوشایندی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. کاور سیلیکونی رنگی سامسونگ نوت 8 به گونه‌ای طراحی شده که بدنه گوشی و دکمه‌های آن را با پوشش برجسته تحت حفاظت خود قرار می‌دهد و در برابر ضربه، خراش، لکه و چربی مقاومت بسیار خوبی دارد. قاب سیلیکونی Samsung Galaxy Note 8 با در نظر گرفتن مکان تمامی درگاه‌ها، دوربین و دکمه‌های گوشی طراحی شده است و دسترسی به این بخش‌ها را دچار اختلال نخواهد کرد. با توجه به تناسب قیمت خرید قاب سیلیکونی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 8 و امکانات کاربردی، این محصول برای کاربرانی که توجه ویژه‌ای به حفظ سلامت بدنه گوشی خود دارند پیشنهاد مقرون به صرفه‌ای تلقی می‌شود.

کیف هوشمند سامسونگ LED View برای گوشی سامسونگ Galaxy Note 8

بر اساس مشاهدات و بررسی ها بسیاری از کاربران پس از خرید اسمارت فون مورد نظر اقدام به خرید لوازم جانبی برای گوشی موبایل خود می‌کنند. این تقاضای کاربران سبب شده تا کمپانی های تولید کننده گوشی هوشمند به عرضه لوازم جانبی مختص این گوشی ها دست بزنند. شرکت سامسونگ که از پیشگامان تولید اکسسوری دیجیتال برای دستگاه‌های خود می‌باشد طیف متنوعی از این لوازم جانبی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. خرید کیف هوشمند سامسونگ Galaxy Note 8 مدل LED View یکی از چندین پیشنهاد قابل توجه این شرکت می‌باشد که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز برخوردار است. کیف هوشمند سامسونگ Note 8 دارای یک سنسور هوشمند LED می‌باشد؛ این سنسور موجب می‌شود تا به هنگام بسته بودن کاور گوشی، کاربر توانایی مشاهده ساعت و تمامی نوتیفکیشن‌ها را با استفاده از LED داشته باشد. همچنین کیف هوشمند ال ای دی ویو سامسونگ گلکسی نوت 8 برای اعلام هشدارهای گوشی و مدیریت پخش موسیقی نیز راهکارهایی در اختیار کاربر قرار داده و آن‌ها می‌توانند با لمس کاور دستورات خود را اعمال کنند. جدا از امکانات هوشمندی که طراحان در کاور هوشمند Samsung Galaxy Note 8 گنجانده‌اند، میزان امنیت فیزیکی که این محصول برای این دستگاه پرچم‌دار به همراه دارد مثال زدنی است. پوشش سراسری کیف، تمام بدنه گوشی به غیر از بالا و پایین آن و محل قرارگیری دکمه‌ها را محافظت می‌کند؛ دلیل عدم وجود پوشش در قسمت‌های ذکر شده به جهت جلوگیری از کاهش دسترسی به آن‌ها می‌باشد. چهارگوشه بامپر و چهارچوب داخلی کیف نیز خاصیت ژله‌ ای دارد تا به هنگام قرارگرفتن و خارج کردن گوشی، بدنه آن دچار خط و خش نشود. گفتنی می‌باشد کیف هوشمند نوت 8 برای محافظت از لنز دوربین گوشی راهکار ویژه‌ای را اتخاذ کرده است. وجود یک قاب محافظ پشت در قسمت دوربین از برخورد لنز با سطوح مختلف و ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری می‌کند. وجود محفظه‌ای به شکل پاکت درون کیف برای قرارگیری کارت‌های کاربران نیز از دیگر ویژگی‌های محصول سامسونگ می‌باشد. کیف هوشمند سامسونگ Galaxy Note 8 مدل LED View به جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت، میزان بالایی از محافظت بدنه دستگاه و کاربردهای هوشمندش از ارزش خرید بالایی دارد. قیمت خرید کیف هوشمند سامسونگ Galaxy Note 8 مدل LED View در ازای ارزش بالای این کالا تعیین گردیده است.


  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • علی علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی