خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قاب سیلیکونی گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Note 8

گوشی نوت 8 یکی از زیباترین اسمارت فون های ارائه شده از جانب سامسونگ است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. این گوشی موبایل از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است. از طرفی آسیب دیدن صفحه نمایش و بدنه این گوشی هزینه‌های سنگینی برای کاربران به دنبال خواهد داشت. از این رو خرید قاب سیلیکونی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 8 یکی از روش‌های محافظتی مناسب برای این گوشی پرچم‌دار محسوب می‌شود. این قاب محافظ سامسونگ گلکسی نوت 8 از سیلیکون تولید شده و به دلیل نرم و انعطاف‌پذیر بودن، قابلیت نصب و جداسازی آسانی دارد. از ویژگی‌های بسیار خوب این قاب سطح صاف و یک دست آن است، با این حساب کار با گوشی به دلیل خوش‌دست بودن کاور سیلیکونی، در ساعات‌ طولانی حس ناخوشایندی را برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. کاور سیلیکونی رنگی سامسونگ نوت 8 به گونه‌ای طراحی شده که بدنه گوشی و دکمه‌های آن را با پوشش برجسته تحت حفاظت خود قرار می‌دهد و در برابر ضربه، خراش، لکه و چربی مقاومت بسیار خوبی دارد. قاب سیلیکونی Samsung Galaxy Note 8 با در نظر گرفتن مکان تمامی درگاه‌ها، دوربین و دکمه‌های گوشی طراحی شده است و دسترسی به این بخش‌ها را دچار اختلال نخواهد کرد. با توجه به تناسب قیمت خرید قاب سیلیکونی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 8 و امکانات کاربردی، این محصول برای کاربرانی که توجه ویژه‌ای به حفظ سلامت بدنه گوشی خود دارند پیشنهاد مقرون به صرفه‌ای تلقی می‌شود.

کیف هوشمند سامسونگ LED View برای گوشی سامسونگ Galaxy Note 8

بر اساس مشاهدات و بررسی ها بسیاری از کاربران پس از خرید اسمارت فون مورد نظر اقدام به خرید لوازم جانبی برای گوشی موبایل خود می‌کنند. این تقاضای کاربران سبب شده تا کمپانی های تولید کننده گوشی هوشمند به عرضه لوازم جانبی مختص این گوشی ها دست بزنند. شرکت سامسونگ که از پیشگامان تولید اکسسوری دیجیتال برای دستگاه‌های خود می‌باشد طیف متنوعی از این لوازم جانبی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. خرید کیف هوشمند سامسونگ Galaxy Note 8 مدل LED View یکی از چندین پیشنهاد قابل توجه این شرکت می‌باشد که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز برخوردار است. کیف هوشمند سامسونگ Note 8 دارای یک سنسور هوشمند LED می‌باشد؛ این سنسور موجب می‌شود تا به هنگام بسته بودن کاور گوشی، کاربر توانایی مشاهده ساعت و تمامی نوتیفکیشن‌ها را با استفاده از LED داشته باشد. همچنین کیف هوشمند ال ای دی ویو سامسونگ گلکسی نوت 8 برای اعلام هشدارهای گوشی و مدیریت پخش موسیقی نیز راهکارهایی در اختیار کاربر قرار داده و آن‌ها می‌توانند با لمس کاور دستورات خود را اعمال کنند. جدا از امکانات هوشمندی که طراحان در کاور هوشمند Samsung Galaxy Note 8 گنجانده‌اند، میزان امنیت فیزیکی که این محصول برای این دستگاه پرچم‌دار به همراه دارد مثال زدنی است. پوشش سراسری کیف، تمام بدنه گوشی به غیر از بالا و پایین آن و محل قرارگیری دکمه‌ها را محافظت می‌کند؛ دلیل عدم وجود پوشش در قسمت‌های ذکر شده به جهت جلوگیری از کاهش دسترسی به آن‌ها می‌باشد. چهارگوشه بامپر و چهارچوب داخلی کیف نیز خاصیت ژله‌ ای دارد تا به هنگام قرارگرفتن و خارج کردن گوشی، بدنه آن دچار خط و خش نشود. گفتنی می‌باشد کیف هوشمند نوت 8 برای محافظت از لنز دوربین گوشی راهکار ویژه‌ای را اتخاذ کرده است. وجود یک قاب محافظ پشت در قسمت دوربین از برخورد لنز با سطوح مختلف و ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری می‌کند. وجود محفظه‌ای به شکل پاکت درون کیف برای قرارگیری کارت‌های کاربران نیز از دیگر ویژگی‌های محصول سامسونگ می‌باشد. کیف هوشمند سامسونگ Galaxy Note 8 مدل LED View به جهت استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت، میزان بالایی از محافظت بدنه دستگاه و کاربردهای هوشمندش از ارزش خرید بالایی دارد. قیمت خرید کیف هوشمند سامسونگ Galaxy Note 8 مدل LED View در ازای ارزش بالای این کالا تعیین گردیده است.


  • علی علیزاده
  • ۰
  • ۰

کیف هوشمند سامسونگ LED View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

با وجود شرکت‌های بسیاری که در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی هوشمند فعالیت دارند، خرید لوازم جانبی S9 Plus کار چندان پیچیده ای نیست. با این حال باید به این موضوع اشاره شود که محصولاتی که توسط خود کمپانی سامسونگ عرضه می‌شوند به مراتب از کیفیت و مرغوبیت بالاتری هم برخوردارند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی‌های هوشمند، رفته رفته لوازم جانبی مربوط به این گجت‌ها نیز هوشمند شده‌اند. سامسونگ هم‌زمان با معرفی پرچم‌دار جدید خود به‌نام گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس، برخی از لوازم جانبی مربوط به این اسمارت‌فون را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی حال حاضر برای این گوشی خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus LED View می‌باشد که به قابلیت‌های کاربردی زیادی تجهیز شده است. وظیفه اصلی کیف هوشمند ال ای دی ویو سامسونگ اس 9 پلاس، پوشش دهی کامل بدنه این گوشی به صورت 360 درجه‌ای است. البته باید به این نکته اشاره شود که لبه‌های بالا و پایین دستگاه به‌منظور دسترسی آسان کاربر به درگاه‌های گوشی محافظت نمی‌شوند. لنز دوربین به عنوان یکی از حساس‌ترین اجزای یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود، سامسونگ با علم به این موضوع این کاور هوشمند اس 9 پلاس را بگونه‌ای طراحی کرده که از برخورد مستقیم لنز دوربین با سطوح صاف جلوگیری شود. ویژگی اصلی این کیف محافظ سامسونگ که موجب تمایز آن با دیگر لوازم جانبی تولید شده توسط سامسونگ می‌شود تجهیز این کاور به قابلیت‌های هوشمند است. این مفهوم به این معناست که کاربر می‌تواند با لمس کاور جلویی این کیف هوشمند سامسونگ اس 9 پلاس بدون باز کردن درب جلویی کاور، ساعت، تماس‌ها و پیام‌های دریافتی خود را مشاهده کرده و به سیستم پخش موسیقی دسترسی داشته باشد. در صورتی که باتری گوشی رو به اتمام باشد، چراغ ال ای دی بکاربرده شده در کاور هوشمند این مشکل را به کاربر اعلام می‌کند. در قسمت داخلی کاور این کیف محافظ گوشی Samsung Galaxy S9 Plus محلی برای قرارگیری کارت‌های ضروری کاربر تعبیه شده است. قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus LED View با توجه به کیفیت ساخت بسیار خوب و ارزش بالای این کالا تعیین شده است.


کاور اصلی سامسونگ Alcantara برای گوشی موبایل Galaxy S9 Plus

همانطور که میدانید اس 9 پلاس یکی از زیباترین گوشی‌های ارائه شده توسط سامسونگ است که از توجه زیادی در بین طرفداران اسمارت فون برخوردار شده. سامسونگ با هدف ارتقاء امنیت فیزیکی بدنه این محصولات گستره‌ای از لوازم جانبی مختص این گوشی‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار داده است و خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus را به عنوان یکی از راه‌کارهای محافظتی مناسب به دارندگان این اسمارت‌فون پیشنهاد می‌نماید. قاب آلکانترا گوشی سامسونگ اس 9 پلاس را باید جزو لوازم جانبی خوش‌ساخت به شمار بیاوریم که سازنده برای تبدیل آن به محصولی خوب و باکیفیت نهایت تلاش خود را به کار گرفته است. طراحی لوکس و مات این قاب محافظ اولین مشخصه‌ای است که توجه هر بیننده‌‌ای را به خود جلب می‌کند. بکارگیری چرم آلکانترا برای رویه این کاور محافظ سامسونگ اس 9 پلاس علاوه بر افزودن بر زیبایی قاب، خاصیت ضد لکه و چربی بودن را به آن بخشیده است. با توجه به اینکه این قاب محصول اصلی تولید شده توسط خود سامسونگ است، قاعدتا با کیفیت ساخت بالایی همراه خواهد بود. استفاده از پوششی از بافت بسیار نرم و لطیف که برای قسمت داخلی کاور Alcantara گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus در نظر گرفته شده، موجب شده تا از ایجاد خط و خش بر روی بدنه دستگاه ممانعت شود. همچنین با وجود قالب‌گیری دقیق این قاب محافظ آلکانترا، دسترسی کاربران به پورت‌ها و درگاه‌های خروجی گوشی مانند هندزفری و شارژر محدود نخواهد شد. یکی از نقاط قوت اصلی کاور آلکانترا گوشی سامسونگ اس 9 پلاس بهره‌گیری از سیستم حفاظتی جداگانه برای لنز دوربین است؛ به این شکل که با ایجاد فاصله اندک بین قاب و دوربین گوشی از برخورد مستقیم آن با سطوح صاف جلوگیری می‌شود. امروزه خرید لوازم جانبی گوشی، خصوصا خرید قاب محافظ با استقابل بالایی در بین کاربران همراه شده است. سامسونگ نیز با ارائه حدود مناسبی برای قیمت خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus و دیگر محصولات مشابه این کالا سعی دارد تا بازار لوازم جانبی این گوشی را به دست بگیرد.

کیف هوشمند سامسونگ Clear View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

برخی از لوازم جانبی گوشی موبایل همچون قاب ، کاور محافظ و گلس محافظ نمایشگر با هدف جلوگیری از آسیب دیدن بدنه و صفحه نمایش گوشی تولید و عرضه می‌شوند. اما این کالاها با کیفیت و قیمت های متفاوتی ارائه شده‌اند. انواع قاب و کاور محافظ گوشی، از انواع ابزارهای محافظتی بشمار می‌روند که در بین کاربران به مراتب از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند. چندیست که سامسونگ پرچمداران جدید خود بنام گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 وگلکسی اس 9 پلاس را معرفی کرده و ارائه لوازم جانبی مربوط به این اسمارت‌فون‌ها توسط خود سامسونگ به محبوبیت این محصولات افزوده است. در حال حاضر خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus Clear View یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است که پیش روی کاربران قرار دارد. وظیفه اصلی این کیف هوشمند سامسونگ S9 Plus، حفاظت از گوشی در برابر صدمات احتمالی می‌باشد. این کیف هوشمند Samsung Galaxy S9 Plus با سیستم محافظتی 360 درجه‌ای، گوشی را از ضربه، خط و خش و گرد و غبار در امان نگه می‌دارد، اما لبه‌های بالا و پایین به علت ایجاد شرایطی برای دسترسی آسان کاربر به پورت‌های ضروری گوشی پوشش داده نمی‌شوند. برای محافظت هرچه بیشتر از لنز دوربین، سیستمی اتخاذ شده که با ایجاد فاصله کمی بین سطوح صاف و لنز دوربین، مانع از صدمه دیدن این قسمت مهم از گوشی می‌شود. وجه تمایز این کاور با سایر کالاهای ارائه شده به عنوان لوازم جانبی گوشی سامسونگ اس 9 پلاس، مربوط به درب هوشمند آن است که به عنوان یک صفحه نمایش ثانویه عمل می‌کند. کاربر می‌تواند بدون باز کردن درب کیف با لمس درب جلویی کاور، تماس‌‎های دریافتی خود را پاسخ دهد و یا آلارم و سیستم پخش موسیقی را کنترل نماید. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار محبوب این کیف هوشمند، تبدیل شدن به حالت استند یا پایه شدن آن است؛ در این صورت کاربر قادر خواهد بود به راحتی و بدون نیاز به نگه داشتن گوشی در دست، ساعت‌ها به تماشای فیلم و ویدئو بپردازد. سامسونگ با تعیین بازه مناسبی برای قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus Clear View ضمن ارائه کالایی با کیفیت، سعی در جلب رضایت کاربران از لحاظ اقتصادی را داشته است.
  • علی علیزاده
  • ۰
  • ۰

خرید لوازم جانبی S9

کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 LED View

عرضه گوشی S9 با مشخصات فنی بسیار خوب و کاربردی همراه بوده که موفقیت دیگری در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند برای شرکت کره ای سامسونگ شمرده می‌شود. سامسونگ به همراه معرفی این پرچم دار امکان خرید لوازم جانبی S9 را در چندین مدل و طرح مختلف نیز برای خریداران این گوشی فراهم ساخت و خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 LED View را به دارندگان این گوشی پیشنهاد می‌کند که در نوع خود یکی از ابزارهای جانبی بسیار خوب برای این اسمارت‌فون محسوب می‌شود. طراحی یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در طراحی و ساخت لوازم جانبی گوشی به شمار می‌رود؛ این کیف هوشمند محافظ سامسونگ اس 9، به دلیل طراحی خوش ساخت و بسیار زیبایی که دارد گزینه‌ای ایده‌آل برای گوشی Samsung Galaxy S9 محسوب می‌شود. کاور جلویی این کیف محافظ اس 9 به عنوان اصلی‌ترین ویژگی آن در نظر گرفته می‌شود، تجهیز این قسمت به سنسور هوشمند موجب شده تا امکاناتی از جمله بررسی تماس‌ها، پیام‌های دریافتی، دسترسی به سیستم پخش موزیک و همچنین امکان مشاهده ساعت از طریق لمس کاور هوشمند برای کاربر فراهم باشد. سامسونگ این کیف کلاسوری را با دقت بسیار بالایی طراحی کرده است تا فضای کافی برای دسترسی به درگاه‌ها و پورت‌های خروجی گوشی وجود داشته باشد. در نظر گرفتن فاصله بسیار کمی بین لنز دوربین و کاور موجب شده تا از برخورد مستقیم این قسمت با سطوح صاف ممانعت گردد. این کیف کلاسوری سامسونگ گلکسی اس 9 تمامی لبه‌ها و بدنه گوشی را بطور کامل پوشش داده و از آن در برابر ضربه و آسیب‌های احتمالی روزمره محافظت می‌کند. طبق روال همیشگی تولیدات سامسونگ، این کیف محافظ از لحاظ کیفیت مواد بکارگرفته شده و رعایت استانداردهای ساخت در درجه خوبی قرار دارد و سامسونگ با تعیین حدود مناسبی برای قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 LED View همواره سعی در جلب رضایت کاربران خود را داشته است.


کاور اصلی سامسونگ Alcantara برای گوشی موبایل Galaxy S9

علاوه بر طرح‌های متفاوتی از گارد محافظ گوشی که توسط برندهای گوناگون عرضه شده ،انواع مختلفی از لوازم جانبی اس 9 نیز توسط خود این کمپانی معرفی شده است. در بین کالاهای تولید شده از لوازم جانبی این شرکت، سری قاب‌های محافظ آلکانترا از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است، لذا کاربران می‌توانند با خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 علاوه بر محافظت همه جانبه از این پرچم‌دار جدید کره‌ای، به کاور محافظی بسیار زیبا با طراحی لوکس و خیره کننده دست بیابند. با توجه به اینکه وزن و ضخامت کم مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاور محافظ محسوب می‌شود از این رو سامسونگ همواره به دنبال بهینه کردن محصولات خود در این دو ویژگی بوده است. این کاور آلکانترا Samsung Galaxy S9 نیز طراحی بسیار ظریف و باریکی دارد که ظاهر و ماهیت اصلی این اسمارت‌فون زیبا را حفظ می‌کند. بدنه مات و لوکس این قاب محافظ در نگاه اول هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌نماید و نوعی حس استحکام و محافظی قدرتمند را به کاربر منتقل می‌کند. این کاور آلکانترا سامسونگ اس 9 علاوه بر سیستم محافظتی توانمندی که دارد، در برابر خراش، لکه و گرد و غبار نیز مقاوم است. کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 به گونه‌ا‌ی طراحی شده است که نصب کاور مانع از دسترسی به درگاه‌های گوشی نمی‌شود؛ پورت‌ها و خروجی‌های گوشی مثل لنز دوربین ، درگاه شارژر و هندزفری به صورت آزادانه در اختیار کاربر قرار دارند. سامسونگ همواره به دنبال پیشروی در عرصه گوشی‌های هوشمند است؛ قاب محافظ آلکانترا سامسونگ اس 9 نیز یکی از تلاش‌های قابل ستایش این کمپانی کره‌ای در زمینه لوازم جانبی گوشی به شمار می‌رود. همچنین تناسب قیمت خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 از دیگر دلایل محبوبیت بیش از پیش این کالا خواهد بود.


کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Clear View


تلاش برای بالا بردن هر چه بیشتر امنیت فیزیکی گوشی‌های هوشمند و ارائه تجهیزات جانبی خوش‌ساخت، اصلی‌ترین اهدافی هستند که این روزها شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی دنبال می‌کنند. سامسونگ نیز طی سال‌های اخیر به صورت اختصاصی طراحی و تولید لوازم جانبی برای گوشی‌های خود را بر عهده گرفته است و خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Clear View را به عنوان محافظی قدرتمند برای پرچم‌دار جدیدش پیشنهاد کرده است. بدون شک این محصول به دلیل اینکه کالای اصلی تولید شده توسط خود سامسونگ است از استاندار ساخت بالا و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار خواهد بود. نوع پوشش دهی این کیف هوشمند گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 بگونه‌ای است که تمامی قسمت‌های دستگاه مثل بدنه، نمایشگر و لبه‌های گوشی به جز لبه‌های بالاو پایین و محل قرارگیری درگاه‌های گوشی را تحت حفاظت خود قرار می‌‎دهد و از دستگاه در برابر ضربه، خراش، گرد و غبار و سایر آسیب‌هایی که همواره ممکن است موجب صدمه دیدن آن شود محافظت می‌نماید. لبه‌های گوشی به علت امکان دسترسی راحت به پورت‌ها و درگاه‌های گوشی و همچنین جلوگیری از ایجاد آسیب به بدنه گوشی به هنگام نصب کیف، حفاظت نمی‌شوند. سامسونگ با هوشمند سازی این کیف هوشمند Clear View سامسونگ گلکسی اس 9، امکان دسترسی به قابلیت‌های نرم‌افزاری را از طریق لمس درب جلویی کاور برای کاربران مهیا کرده است. این در حالی است که کابر می‌تواند ساعت و تاریخ را در صورت بسته بودن درب کیف مشاهد نماید و یا به تماس‎‌های دریافتی خود پاسخ داده و سیستم پخش موزیک و آلارم ساعت را کنترل نماید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این کیف هوشمند اصلی سامسونگ Galaxy S9، نحوه محافظت از لنز دوربین می‌باشد؛ با وجود اختلاف سطح اندکی که بین کاور و لنز دوربین در نظر گرفته شده، هنگام قرار دادن دستگاه بر روی سطوح صاف، دوربین به صورت مستقیم با این قسمت‌ها برخوردی نخواهد داشت. ویژگی دیگری که این کاور هوشمند دارد قابلیت تبدیل آن به استند می‌باشد؛ کاربر با خرید کیف هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 قادر خواهد بود با باز کردن کاور گوشی و قرار دادن آن بر روی محافظ پنل پشتی گوشی به تماشای فیلم، یا مطالعه با گوشی خود بپردازد. قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Clear View با توجه به ارزش محصول ارائه شده تعیین گردیده است.

  • علی علیزاده