خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ

  • ۰
  • ۰

کیف هوشمند سامسونگ LED View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

با وجود شرکت‌های بسیاری که در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی هوشمند فعالیت دارند، خرید لوازم جانبی S9 Plus کار چندان پیچیده ای نیست. با این حال باید به این موضوع اشاره شود که محصولاتی که توسط خود کمپانی سامسونگ عرضه می‌شوند به مراتب از کیفیت و مرغوبیت بالاتری هم برخوردارند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی‌های هوشمند، رفته رفته لوازم جانبی مربوط به این گجت‌ها نیز هوشمند شده‌اند. سامسونگ هم‌زمان با معرفی پرچم‌دار جدید خود به‌نام گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس، برخی از لوازم جانبی مربوط به این اسمارت‌فون را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی حال حاضر برای این گوشی خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus LED View می‌باشد که به قابلیت‌های کاربردی زیادی تجهیز شده است. وظیفه اصلی کیف هوشمند ال ای دی ویو سامسونگ اس 9 پلاس، پوشش دهی کامل بدنه این گوشی به صورت 360 درجه‌ای است. البته باید به این نکته اشاره شود که لبه‌های بالا و پایین دستگاه به‌منظور دسترسی آسان کاربر به درگاه‌های گوشی محافظت نمی‌شوند. لنز دوربین به عنوان یکی از حساس‌ترین اجزای یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود، سامسونگ با علم به این موضوع این کاور هوشمند اس 9 پلاس را بگونه‌ای طراحی کرده که از برخورد مستقیم لنز دوربین با سطوح صاف جلوگیری شود. ویژگی اصلی این کیف محافظ سامسونگ که موجب تمایز آن با دیگر لوازم جانبی تولید شده توسط سامسونگ می‌شود تجهیز این کاور به قابلیت‌های هوشمند است. این مفهوم به این معناست که کاربر می‌تواند با لمس کاور جلویی این کیف هوشمند سامسونگ اس 9 پلاس بدون باز کردن درب جلویی کاور، ساعت، تماس‌ها و پیام‌های دریافتی خود را مشاهده کرده و به سیستم پخش موسیقی دسترسی داشته باشد. در صورتی که باتری گوشی رو به اتمام باشد، چراغ ال ای دی بکاربرده شده در کاور هوشمند این مشکل را به کاربر اعلام می‌کند. در قسمت داخلی کاور این کیف محافظ گوشی Samsung Galaxy S9 Plus محلی برای قرارگیری کارت‌های ضروری کاربر تعبیه شده است. قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus LED View با توجه به کیفیت ساخت بسیار خوب و ارزش بالای این کالا تعیین شده است.


کاور اصلی سامسونگ Alcantara برای گوشی موبایل Galaxy S9 Plus

همانطور که میدانید اس 9 پلاس یکی از زیباترین گوشی‌های ارائه شده توسط سامسونگ است که از توجه زیادی در بین طرفداران اسمارت فون برخوردار شده. سامسونگ با هدف ارتقاء امنیت فیزیکی بدنه این محصولات گستره‌ای از لوازم جانبی مختص این گوشی‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار داده است و خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus را به عنوان یکی از راه‌کارهای محافظتی مناسب به دارندگان این اسمارت‌فون پیشنهاد می‌نماید. قاب آلکانترا گوشی سامسونگ اس 9 پلاس را باید جزو لوازم جانبی خوش‌ساخت به شمار بیاوریم که سازنده برای تبدیل آن به محصولی خوب و باکیفیت نهایت تلاش خود را به کار گرفته است. طراحی لوکس و مات این قاب محافظ اولین مشخصه‌ای است که توجه هر بیننده‌‌ای را به خود جلب می‌کند. بکارگیری چرم آلکانترا برای رویه این کاور محافظ سامسونگ اس 9 پلاس علاوه بر افزودن بر زیبایی قاب، خاصیت ضد لکه و چربی بودن را به آن بخشیده است. با توجه به اینکه این قاب محصول اصلی تولید شده توسط خود سامسونگ است، قاعدتا با کیفیت ساخت بالایی همراه خواهد بود. استفاده از پوششی از بافت بسیار نرم و لطیف که برای قسمت داخلی کاور Alcantara گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus در نظر گرفته شده، موجب شده تا از ایجاد خط و خش بر روی بدنه دستگاه ممانعت شود. همچنین با وجود قالب‌گیری دقیق این قاب محافظ آلکانترا، دسترسی کاربران به پورت‌ها و درگاه‌های خروجی گوشی مانند هندزفری و شارژر محدود نخواهد شد. یکی از نقاط قوت اصلی کاور آلکانترا گوشی سامسونگ اس 9 پلاس بهره‌گیری از سیستم حفاظتی جداگانه برای لنز دوربین است؛ به این شکل که با ایجاد فاصله اندک بین قاب و دوربین گوشی از برخورد مستقیم آن با سطوح صاف جلوگیری می‌شود. امروزه خرید لوازم جانبی گوشی، خصوصا خرید قاب محافظ با استقابل بالایی در بین کاربران همراه شده است. سامسونگ نیز با ارائه حدود مناسبی برای قیمت خرید کاور آلکانترا گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus و دیگر محصولات مشابه این کالا سعی دارد تا بازار لوازم جانبی این گوشی را به دست بگیرد.

کیف هوشمند سامسونگ Clear View برای گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus

برخی از لوازم جانبی گوشی موبایل همچون قاب ، کاور محافظ و گلس محافظ نمایشگر با هدف جلوگیری از آسیب دیدن بدنه و صفحه نمایش گوشی تولید و عرضه می‌شوند. اما این کالاها با کیفیت و قیمت های متفاوتی ارائه شده‌اند. انواع قاب و کاور محافظ گوشی، از انواع ابزارهای محافظتی بشمار می‌روند که در بین کاربران به مراتب از محبوبیت بالایی برخوردار شده‌اند. چندیست که سامسونگ پرچمداران جدید خود بنام گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 وگلکسی اس 9 پلاس را معرفی کرده و ارائه لوازم جانبی مربوط به این اسمارت‌فون‌ها توسط خود سامسونگ به محبوبیت این محصولات افزوده است. در حال حاضر خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus Clear View یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی است که پیش روی کاربران قرار دارد. وظیفه اصلی این کیف هوشمند سامسونگ S9 Plus، حفاظت از گوشی در برابر صدمات احتمالی می‌باشد. این کیف هوشمند Samsung Galaxy S9 Plus با سیستم محافظتی 360 درجه‌ای، گوشی را از ضربه، خط و خش و گرد و غبار در امان نگه می‌دارد، اما لبه‌های بالا و پایین به علت ایجاد شرایطی برای دسترسی آسان کاربر به پورت‌های ضروری گوشی پوشش داده نمی‌شوند. برای محافظت هرچه بیشتر از لنز دوربین، سیستمی اتخاذ شده که با ایجاد فاصله کمی بین سطوح صاف و لنز دوربین، مانع از صدمه دیدن این قسمت مهم از گوشی می‌شود. وجه تمایز این کاور با سایر کالاهای ارائه شده به عنوان لوازم جانبی گوشی سامسونگ اس 9 پلاس، مربوط به درب هوشمند آن است که به عنوان یک صفحه نمایش ثانویه عمل می‌کند. کاربر می‌تواند بدون باز کردن درب کیف با لمس درب جلویی کاور، تماس‌‎های دریافتی خود را پاسخ دهد و یا آلارم و سیستم پخش موسیقی را کنترل نماید. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار محبوب این کیف هوشمند، تبدیل شدن به حالت استند یا پایه شدن آن است؛ در این صورت کاربر قادر خواهد بود به راحتی و بدون نیاز به نگه داشتن گوشی در دست، ساعت‌ها به تماشای فیلم و ویدئو بپردازد. سامسونگ با تعیین بازه مناسبی برای قیمت خرید کیف هوشمند گوشی سامسونگ Galaxy S9 Plus Clear View ضمن ارائه کالایی با کیفیت، سعی در جلب رضایت کاربران از لحاظ اقتصادی را داشته است.
  • ۹۷/۰۶/۲۰
  • علی علیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی